wtorek, 19 sierpnia 2014

powitanie

Witam! Założyłam tego bloga z myślą, iż uda mi się uporządkować część blogosfery. Którą część blogosfery? Otóż mówię o tej, jak dla mniej, najpiękniejszej, czyli części pisemnej. Chciałabym zebrać blogi z blogosfery, które mają coś do pokazania lub też mają jakąś przyszłość. Zawsze lubiłam czytać (na czytaniu się nie skończyło, próbuję także pisać), dlatego też z chęcią przeglądam blogi z opowiadaniami, refleksjami czy też pamiętniki. Jak każdy zresztą wie jest ich multum, każdy jest inny i na swój sposób wyjątkowy. I ja tą wyjątkowość chciałabym przyjąć pod skrzydła. Chciałabym pokazywać innym blogi, które są warte uwagi. Te popularne czy też te dopiero zaczynające. Chciałabym je poznawać, bo jak już wspomniałam - uwielbiam czytać. Dlatego też czekam na wasze zgłoszenia!

Zachęcam do zgłaszania swoich blogów w zakładce "zgłoś się", ale najpierw zapoznaj się z regulaminem mojego katalogu! Nie chciałabym odrzucać waszych blogów tylko i wyłącznie dlatego, że nie spełniliście jednego z kryteriów.

Na razie zaczynam pracę nad uporządkowanymi, ale z biegiem czasu będę dodawała różne atrakcje. Potrzebne mi trochę czasu na to, bo od razu ze wszystkim nie wystrzelę. Mam nadzieję, że ten blog sobie poradzi wśród innych katalogów i że was, kochani blogerzy, wraz z waszymi blogami nie zabraknie. Mogę także dodać, że do katalogu przyjmuję również pamiętniki, na razie myślę o nich jako o kategorii inne, ale może z czasem coś zmienię i utworzę specjalną do tego kategorię. Wszystko zależeć będzie od ilości zgłoszeń.

Czekam na wasze zgłoszenia kochani! Mam nadzieję, że blog ruszy pełną parą.

5 komentarzy:

  1. Chciałabym pokazać innym blogi warte uwagi, dlatego też między innymi założyłam tego bloga, aby zaprezentować wyjątkowość każdego bloga. Tutaj aż zdanie płacze z powodu powtórzeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, poprawiłam to. Dziękuję za zwrócenie uwagi.

      Usuń
  2. Witam. Już jakiś czas temu zgłosiłam się do katalogu (i zapewne nie tylko ja) - chciałam więc spytać, czy coś tu się będzie działo, czy nie? Jak dotąd żadnych zmian nie zauważyłam, a szkoda, bo dobrze się zaczynało.
    Martwe linki wyrzucam po około miesiącu, więc jeśli opowiadanie miałoby być umieszczone w spisie, a odnośnika do katalogu tam nie będzie - proszę napisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że będzie. Czekałam na szablon. Myślałam, że dostanę go jakoś do końca sierpnia i wtedy dodam aktualizacje, ale niestety, na szablon muszę poczekać, a blogi do spisu powoli zaczynam dodawać. Myślę, że dziś lub jutro pojawią się już wszystkie opowiadania w katalogu.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam i życzę powodzenia w katalogowaniu.

      Usuń

Followers

Szablon wykonała
wanilijowa